Bc. Adéla Štanderová

Bakalářská práce

Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury

Marketing of luxury product - Services of a Wedding Agency
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace luxusní služby svatby na klíč, poskytované svatebním studiem a agenturou CLARICE BRIDAL. Bakalářská práce je rozdělena na část, kde objasňuji teoretická východiska, kterými jsou marketing, marketingový mix a marketingový komunikační mix. Pojem služba a její vlastnosti, pojem svatební studio a svatební agentura. V praktické části analyzuji …více
Abstract:
My thesis analyzes marketing communications of luxury services key wedding, provided by the wedding studio and agency Clarice BRIDAL. The thesis is divided to the part where I explain the theoretical background, namely marketing, marketing product mix and marketing communication mix, service concept and its properties and the concept of wedding studio. The practical part analyzes the marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní