Nikola Kostorková
Bachelor's thesis
Nové trendy v propagaci produktu
New Trends in Product Promotion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis propagačních metod v marketingovém prostředí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy související s danou problematikou. Pozornost je věnovaná především produktové politice a marketingovému mixu. Cílem práce je provést deskripci moderních metod propagace, uvést je na konkrétních příkladech a následně provést jejich zhodnocení. Praktická část je orientována …moreAbstract:
This thesis focuses on the description of the promotional methods in the marketing environment. Theoretical section describes the basic concepts related to the issue. Attention is paid to product policy and marketing mix. The aim is to make the description of modern methods of promotion, place them on concrete examples and then make their evaluation.The practical part is focused on description of trends …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kostorková, Nikola. Nové trendy v propagaci produktu. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ -
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ -
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ -
Komunikační a produktová politika Komerční banky,a.s. zaměřená na studenty jako cílovou skupinu
Jana Petříková -
Produktová politika
Eva Štrnáľová -
Strategie produktové politiky firmy Lanex, a.s. do roku 2020
Tereza Horáková -
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
Adriana ZELENÁ -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights