Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu – Darina Weberová
Darina Weberová
Bakalářská práce
Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu
Position of a Gifted Child in the Classroom
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku nadaného dítěte v prostředí třídního kolektivu na prvním stupni základní školy. Teoretická část se zabývá definicemi nadání, charakteristikami nadaného dítěte, kladnými i negativními projevy chování, sociálním statusem. V praktické části jsou sociometrickou metodou zjišťovány pozice nadaných dětí ve třídě. Zaměření je na zjišťování shod nebo rozdílů v postavení …víceAbstract:
Bachelor´s work is about gifted child in class at the elementary school.The theoretic part occupays with definitions of talent,characteristic of gifted child, positive and negative manifestations of behaviour and with social status.The practical part ascertains the position of gifted child in class by various methods. It concentrate to ascertain agreements and differences in position of gifted child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Machů, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Weberová, Darina. Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Lenka Krausová -
Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Jarmila Skládalová -
Sociální pozice žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Simona SCHUBERTOVÁ -
Sociální pozice ve středoškolské třídě a výkonová motivace studentů
Hana Niedobová -
Využití sociometrie pro zjišťování sociálních vazeb ve výuce odborných předmětů na střední škole
Josef Krůpa -
Využití sociometrie třídy z hlediska praxe a potřeb sociální pedagogiky
Ludmila KOVÁŘOVÁ -
Využití sociometrie v práci vychovatele a pedagoga
Michaela ŠULÁKOVÁ -
Nadané dítě a vliv pobytu ve skupině nadaných dětí na jeho sebepojetí a rozvoj.
Zuzana GÄRTNEROVÁ