Výzkum potřeb zákazníků restauračního zařízení v rekreačním středisku Jedovnice. – Adéla Richterová
Adéla Richterová
Bakalářská práce
Výzkum potřeb zákazníků restauračního zařízení v rekreačním středisku Jedovnice.
Customer Needs Research conducted at a Restaurant in Jedovnice Recreation Centre
Anotace:
Na základě teoretické přípravy z oblasti poznatků vybraných oborů aplikované psychologie a vyhodnocení dat získaných z dotazníkového šetření provedeného u zákazníků konkrétního restauračního zařízení vytýčit relevantní potřeby související s gastronomickými službami konkrétního podniku, s cílem zlepšení jejich kvality pro navýšení návštěvnosti a spokojenosti budoucí klientely.Prostřednictvím zpětněvazebných …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.