Šíření obchodního sdělení pomocí e-mailu na trhu B2B – Lucie SYROVÁ
Lucie SYROVÁ
Bachelor's thesis
Šíření obchodního sdělení pomocí e-mailu na trhu B2B
Extending commercial communication via e-mail on the B2B market
Abstract:
Tato práce se zabývá e-mail marketingem na trhu B2B v oboru stavebnictví. Cílem práce je zjistit, zda je e-mail vhodným nástrojem pro šíření obchodního sdělení s cílem zvýšení poptávky po produktech či službách stavebními firmami na českém trhu B2B. K zodpovězení výzkumné otázky bylo použito dotazníkové šetření, kterého se zúčastnily firmy působící v oboru stavebnictví, které mají maximálně 24 zaměstnanců …moreAbstract:
This thesis deals with e-mail marketing in the B2B market within the construction industry. The piece of work aims to find out if an e-mail is a good way for building contractors to transmit business communication in order to increase demand for their products or service industry in the Czech B2B market. A questionnaire probe was used to answer a research question. Construction industry companies which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYROVÁ, Lucie. \textit{Šíření obchodního sdělení pomocí e-mailu na trhu B2B}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/8bs6w5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SYROVÁ, Lucie. Šíření obchodního sdělení pomocí e-mailu na trhu B2B. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití e-mail marketingu pro komunikaci vědy na UJEP
Petr KŘÍŽ -
E-mail marketing jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Jitka Strojilová -
Analýza řetězových e-mailů s politickým obsahem sdílených mezi seniory
Tadeáš SOLANSKÝ -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Špecifiká marketingu veľkoobchodov so zameraním na súčasné marketingové trendy B2B prostredia
Denis Gondek -
Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
Jan Romaňák