Ing. Michal Hladký

Master's thesis

Marketingový výzkum

Marketing research
Abstract:
Autor se v diplomové práci věnuje realizaci marketingového výzkumu pro společnost UNIFER alfa a.s. Cílem výzkumu je identifikace faktorů, které jsou pro studenty brněnských vysokých škol důležité při výběru práce během jejich studia, a také identifikace informačních zdrojů o práci. V teoretické části jsou uvedena základní východiska potřebná pro správnou realizaci marketingového výzkumu s důrazem na …more
Abstract:
Author of this thesis focuses on the implementation of marketing research for the company UNIFER alfa a.s. The aim of the research is to identify the factors that are important for university students in Brno in choosing work during their studies, as well as identification of their information sources about jobs positions. All fundamental points for the right implementation of marketing research with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta