Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ – Mgr. Andrea Večeřová
Mgr. Andrea Večeřová
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
The development of reading literacy by means of reading workshops for the 3rd grade pupils
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti prostřednictvím metody čtenářské dílny u žáků 3. ročníku základní školy. Metoda je součástí programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, které slouží mimo jiné i k utvoření vztahu ke čtení. Práce obsahuje jak teoretický základ o čtenářské gramotnosti, její obsažení v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, tak i praktický postup …moreAbstract:
The thesis focuses on the development of reading literacy through the method of reading workshop for pupils in the third grade of primary schools. The method is part of the Reading and Writing for Critical Thinking programme, which serves, among other things, to form a relationship with reading. The thesis contains both the theoretical basis of reading literacy, its inclusion in the Framework Educational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t95kf/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEČEŘOVÁ, Andrea. \textit{Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/8bt2zb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Využití regionálního principu a výuky o regionu na 1. stupni ZŠ na příkladu obce Olomučany
Lukáš Němec -
Lidové tradice na Valašsku a ve výuce na 1. stupni ZŠ
Kristýna Daňová -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN