Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ – Mgr. Andrea Večeřová
Mgr. Andrea Večeřová
Diplomová práce
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
The development of reading literacy by means of reading workshops for the 3rd grade pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti prostřednictvím metody čtenářské dílny u žáků 3. ročníku základní školy. Metoda je součástí programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, které slouží mimo jiné i k utvoření vztahu ke čtení. Práce obsahuje jak teoretický základ o čtenářské gramotnosti, její obsažení v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, tak i praktický postup …víceAbstract:
The thesis focuses on the development of reading literacy through the method of reading workshop for pupils in the third grade of primary schools. The method is part of the Reading and Writing for Critical Thinking programme, which serves, among other things, to form a relationship with reading. The thesis contains both the theoretical basis of reading literacy, its inclusion in the Framework Educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t95kf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Využití regionálního principu a výuky o regionu na 1. stupni ZŠ na příkladu obce Olomučany
Lukáš Němec -
Lidové tradice na Valašsku a ve výuce na 1. stupni ZŠ
Kristýna Daňová -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN