Tomáš Burdík

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Ski areálu U Sachovy studánky

Anotácia:
Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového mixu 4P, rozšířeného marketingového mixu pro služby, analýzy STEPE, analýzy SWOT a Porterova modelu pěti sil zanalyzovat současnou situaci a v případě zjištěných nedostatků přijít s návrhy jejich řešení.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.