Marketingová strategie Ski areálu U Sachovy studánky – Tomáš Burdík
Tomáš Burdík
Bakalářská práce
Marketingová strategie Ski areálu U Sachovy studánky
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového mixu 4P, rozšířeného marketingového mixu pro služby, analýzy STEPE, analýzy SWOT a Porterova modelu pěti sil zanalyzovat současnou situaci a v případě zjištěných nedostatků přijít s návrhy jejich řešení.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.