Bc. Kateřina Švábíková

Bakalářská práce

Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli

Regional brands and their perception by consumers
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli. Cílem práce je na základě analýzy vnímání současného stavu regionálního značení v regionech Opavské Slezsko a Jeseníky spotřebiteli navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. V prvních dvou kapitolách jsou informace z oblasti teorie řízení značek a regionálního značení v České republice se zaměřením na regiony Opavské Slezsko …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is regional brands and their perception by consumers. The goal of the thesis is based on the analysis of the current perception of regional labelling in the regions of Opavian Silesia and Jeseniky, aiming to propose recommendations for its improvement. The first two chapters contain information about the theory of brand management and retional marking in the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ysqol/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management