Marketingový mix vybrané společnosti - zdroj konkurenční výhody – Bc. Marta Jelínková, DiS.
Bc. Marta Jelínková, DiS.
Master's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti - zdroj konkurenční výhody
Marketing mix of a certain company – source of competitive advantage
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix vybrané společnosti – zdroj konkurenční výhody“ je popis a zhodnocení marketingového mixu společnosti Galex a.s., a sice se zaměřením na segment pánské a dámské obuvi. Teoretická část vychází z informací a metod popisovaných literaturou. V praktické části je analyzován současný marketingový mix společnosti a za pomoci SWOT analýzy a dotazníkového šetření …moreAbstract:
This thesis deals with the topic „Marketing mix of a certain company – source of competitive advantage“. Its aim is to describe and assess marketing mix of the Galex Inc., focusing on the assortment of ladies´and men´s shoes. The theoretical part is based on the relevant literature. In the practical part the current marketing mix of the company is analyzed and then, using SWOT analysis and a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/figs9/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody
Jaroslava Tesárková