Marketingový mix vybrané společnosti - zdroj konkurenční výhody – Bc. Marta Jelínková, DiS.
Bc. Marta Jelínková, DiS.
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané společnosti - zdroj konkurenční výhody
Marketing mix of a certain company – source of competitive advantage
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix vybrané společnosti – zdroj konkurenční výhody“ je popis a zhodnocení marketingového mixu společnosti Galex a.s., a sice se zaměřením na segment pánské a dámské obuvi. Teoretická část vychází z informací a metod popisovaných literaturou. V praktické části je analyzován současný marketingový mix společnosti a za pomoci SWOT analýzy a dotazníkového šetření …víceAbstract:
This thesis deals with the topic „Marketing mix of a certain company – source of competitive advantage“. Its aim is to describe and assess marketing mix of the Galex Inc., focusing on the assortment of ladies´and men´s shoes. The theoretical part is based on the relevant literature. In the practical part the current marketing mix of the company is analyzed and then, using SWOT analysis and a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/figs9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody
Jaroslava Tesárková