Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních – Bc. Lenka Dolníčková
Bc. Lenka Dolníčková
Bakalářská práce
Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních
Clasroom climate in schools with dalton elements and in traditional schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá klimatem školní třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních. Teoretická část vymezuje pojmy škola a školní třída, daltonský plán, a klima školy a školní třídy. Empirická část zahrnuje průběh výzkumného šetření s úkolem porovnat rozdíly v názorech žáků a učitelů na klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních.Abstract:
This bachelor thesis is dealing with classroom climates in traditional schools and schools with Dalton elements. Theoretical part defines basic terms such as school, class, Dalton plan and school climate as well as classroom climate. Empirical part includes the research process itself. The aim of the research is to compare differences of pupils’ and teachers’ opinions about classroom climates in both …víceKlíčová slova
škola školní třída učitel žák tradiční škola alternativní škola daltonský plán klima školy klima školní třídy dotazník klimatu školní třídy MCI school classroom teacher pupil traditional school alternative school Dalton plan school climate clasroom climate questionnaire My Class Inventory
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qla7o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postojů dětí z odlišného sociokulturního prostředí ke klimatu školní třídy
Eliška VOCÁSKOVÁ -
Využití metod zážitkové pedagogiky při zkvalitňování klimatu školní třídy
Ľubica KOVÁŘOVÁ -
Specifika klimatu školní třídy 1. stupně ZŠ na waldorfské škole
Andrea STAVINOHOVÁ -
Mapování sociálního klimatu na 1. stupni ZŠ
Kateřina Tománková -
Vliv adaptačního kurzu na utváření klimatu nově vzniklých školních tříd
Renata Michalíková -
Rozdílnost v posuzování klimatu třídy žáky a třídním učitelem na prvním stupni základní školy
Monika Gottvaldová -
Vliv třídního učitele na utváření klimatu třídy
Petra Morcová -
Rozdílnost v posuzování klimatu třídy žáky a třídním učitelem na prvním stupni základní školy
Monika Gottvaldová