Romana DLABAČOVÁ

Bakalářská práce

Means of Persuasion in British and American Printed Advertising

Means of Persuasion in British and American Printed Advertising
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of persuasive means in British and American advertisements that are used to attract the reader´s attention and to persuade customers to buy the advertised product or service. The thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part defines advertising, its use and effects, persuasive means in marketing, verbal and nonverbal persuasive …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza přesvědčovacích prostředků, které se v britské a americké tištěné inzerci používají k upoutání pozornosti čtenářů a k přesvědčení zákazníků o nákupu inzerovaného produktu či služby. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje reklamu, její využití a dopady, přesvědčovací prostředky v marketingu, verbální a neverbální přesvědčovací …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lenka Drábková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DLABAČOVÁ, Romana. Means of Persuasion in British and American Printed Advertising. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe