Bc. Lenka Synková

Master's thesis

Argumenty žáků ve výukové komunikaci

Pupils' arguments in educational communication
Anotácia:
Tématem této diplomové práce jsou Argumenty žáků ve výukové komunikaci. Práce je rozdělena na dvě části – část teoretickou a část empirickou. Teoretická část práce se zabývá výukovou komunikací jakožto prostředím, v němž se argumenty žáků mohou vyskytovat, argumenty obecně a také argumentačními fauly. Empirická část prezentuje výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno prostřednictvím kvantitativní …viac
Abstract:
The topic of this diploma thesis is Pupils' arguments in educational communication. Thesis is divided into two parts – the theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the educational communication as the place, where we can find arguments, arguments in general, and with rhetological fallacies. The empirical part presents the results of the research, which was performed through the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedúci: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Pedagogy