Bc. Lenka Synková

Diplomová práce

Argumenty žáků ve výukové komunikaci

Pupils' arguments in educational communication
Anotace:
Tématem této diplomové práce jsou Argumenty žáků ve výukové komunikaci. Práce je rozdělena na dvě části – část teoretickou a část empirickou. Teoretická část práce se zabývá výukovou komunikací jakožto prostředím, v němž se argumenty žáků mohou vyskytovat, argumenty obecně a také argumentačními fauly. Empirická část prezentuje výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno prostřednictvím kvantitativní …více
Abstract:
The topic of this diploma thesis is Pupils' arguments in educational communication. Thesis is divided into two parts – the theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the educational communication as the place, where we can find arguments, arguments in general, and with rhetological fallacies. The empirical part presents the results of the research, which was performed through the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy