Social Networking and the Potential Challenges for Marketing – Biljana Zupanoska
Biljana Zupanoska
Diplomová práce
Social Networking and the Potential Challenges for Marketing
Social Networking and the Potential Challenges for Marketing
Anotace:
V dnešní době čelí marketéři a média změněnému prostředí ovlivněnému érou internetu. Vznik mnoha nových technologických aplikací společně s globální změnou zákaznického chování ovlivňují komunikaci mezi marketéry a zákazníky. Role zákazníků a marketérů se také mění. Zákazníci se stávají tvůrci mediálního obsahu, pronátory a distributory díky využívání sociálních sítí. Cílem této diplomové práce je …víceAbstract:
Today, marketers and media companies face a changed environment, affected mostly by the rise of the Internet era. The emergence of various technology applications, combined with the global change of customers is affecting the communication between marketers and consumers. Consumers and marketers are changing their roles; consumers are now media producers, programmers, and distributors, through the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22047
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Gina Cook
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22047
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití retro marketingu v marketingové komunikaci v České republice
Jan Chrt -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Užívání influencerů při kampaních v luxusním odvětví módy v České republice
Filip Vosáhlo -
Kampaně a nejčastější chyby v kampaních
Yevgeniya Lukyanenko -
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Kristýna Navrátilová -
Analýza sociálně marketingových kampaní v ČR
Eva Slováčková -
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht