Využití italské gastronomie v marketingu cestovního ruchu (region Abruzzo) – Eliška Šimková
Eliška Šimková
Bakalářská práce
Využití italské gastronomie v marketingu cestovního ruchu (region Abruzzo)
Use of Italian Gastronomy for Tourism Marketing (Abruzzo Region)
Anotace:
Práce analyzuje roli italské gastronomie v marketingu cestovního ruchu v Itálii a potažmo marketing italského gastroturismu. Zabývá se významem italské gastronomie ve světě, nabídkou atraktivit italského gastroturismu a propagací Itálie jakožto destinace cestovního ruchu i specificky gastroturismu. V neposlední řadě se zabývá propagací gastroturismu na regionální úrovni v turistických informačních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10328
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Chaloupský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMKOVÁ, Eliška. \textit{Využití italské gastronomie v marketingu cestovního ruchu (region Abruzzo)}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8c9421/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva