Bc. Karel CHROBÁK

Diplomová práce

Senioři jako cílová skupina na Internetu

Seniors as the Target Group on Internet
Anotace:
Předmětem magisterské práce "Senioři jako cílová skupina na Internetu", je návrh tvorby komerčně orientované webové prezentace určené pro cílovou skupinu 50+. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována obecné charakteristice cílové skupiny. Ve druhé, praktické části, je provedena analýza současné konkurence. Použit byl Porterův 5ti fakto-rový model doplněný benchmarkingem. Na jejich základě …více
Abstract:
The subject of this master's thesis, called "Seniors as a target group on the Internet", is drafting a design of commercially-oriented website targeting the 50+ focus group. The work consists of three parts. The first part provides general characteristic of the focus group. The second, practical part analyses current competition. The Porter 5-factor model complemented by benchmarking was used. Based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 18527

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHROBÁK, Karel. Senioři jako cílová skupina na Internetu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma