Projekt internetového prodeje zájezdů cestovní kanceláře TRAVEL 2002 – Ing. Ilona Novozámská
Ing. Ilona Novozámská
Master's thesis
Projekt internetového prodeje zájezdů cestovní kanceláře TRAVEL 2002
Project online purchases in travel agency Travel 2002
Abstract:
Diplomová práce analyzuje pozici cestovní kanceláře na českém trhu a na základě průzkumu trhu navrhuje řešení internetové prezentace a způsoby prodeje zájezdů na internetu vlastními silami i s využitím internetových agentur. V práci je navrženo, jak upravit produkt, aby vyhovoval současným trendům na internetu, dle průzkumu navrhuje marketingovou prezentaci na jednotlivých serverech a řeší princip …moreAbstract:
The thesis analyses the position of a travel agency on the Czech market. Based on the survey of the market it suggests an Internet presentation and different ways of selling tours on the Internet on their own or through Internet agencies. This thesis presents how to adjust the product to be suited to current Internet trends. Further it proposes a marketing presentation on individual servers and deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009
Identifier:
https://is.sting.cz/th/x7gnt/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Jana Enderlová
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vnitropodnikových procesů v provozu internetového obchodu
Petr Elišák -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník