Rozhodování klientů poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s. – Veronika KOLDOVÁ
Veronika KOLDOVÁ
Bakalářská práce
Rozhodování klientů poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s.
Decision making for clients of the counselling centre as part of the company Českomoravská stavební spořitelna a.s.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Rozhodování klientů poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s. má za cíl identifikovat hlavní faktory, které mohou mít vliv na rozhodování stávajících a potenciálních klientů ČMSS, a.s., stát se klienty poradenského centra v Jirkově. V rámci dotazníkového šetření byly zjišťovány nejhlavnější faktory, které mají vliv na klienty a potenciální klienty při výběru …víceAbstract:
Bachelor thesis named "Decision making for clients of the counselling centre as part of the company Českomoravská stavební spořitelna a.s." had a goal to identify the major factors, that can influence decision making process of current and potential ČMSS clients. Within questionnaire research, the main factors that influence process of decision between banks and their branch offices, were discovered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Monika Fantová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLDOVÁ, Veronika. \textit{Rozhodování klientů poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ca4nc/.
Jak správně citovat práci
KOLDOVÁ, Veronika. Rozhodování klientů poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s.. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování
Simona Bažantová -
Vícekriteriální rozhodování - spotřebitelské testy
Eva Heřmánková -
Vliv obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů
Zuzana Belicová -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Petra Vrbasová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Poptávka po multikinech - co determinuje spotřebitelské rozhodování?
Petra Řeháková -
Klient střediska výchovné péče
Vladimír HAVRAN