Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy – Denisa MORONGOVÁ
Denisa MORONGOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy
Buying behavior of young czech generation in sustainable fashion
Anotace:
Cílem této práce je objasnit faktory nákupního chování a jaký je jejich význam při nákupu udržitelného oblečení. Teoretická část popisuje nákupní chování, faktory, které ho ovlivňují, proces nákupního chování a typy zákazníků. Část také představuje informace o udržitelné módě, negativní dopady na přírodu, certifikáty a udržitelné značky. Empirická část je zaměřena na popis výsledků z kvantitativního …víceAbstract:
The aim of this thesis is to clarify what are the factors of purchase and what is the importance of them in connection with purchase of sustainable clothes. Theoretical part describes buying behaviour, factors that affect it, buing decision process and types of customers. Part of this section also shows information about sustainable fashion, negative impacts on nature, sustainable certificates and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Kročil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORONGOVÁ, Denisa. Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
Kateřina Výborná -
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
Martin Zacha -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Eliška Čechová -
Dopady greenwashingu na spotřebitelské chování v oblasti udržitelnosti
Eliška Nosková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
Thi Kim Anh Nguyenová -
Spotřební chování ve vztahu k udržitelnosti v retailu
Lukáš Salwender -
Udržitelná móda v cirkulární ekonomice
Martina Horalíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
24. 11. 2021