Internet jako komunikační kanál - návrh kampaně pro konkrétní společnost – Jakub Stingl
Jakub Stingl
Bachelor's thesis
Internet jako komunikační kanál - návrh kampaně pro konkrétní společnost
Internet as a communication channel - campaign design for a specific company
Abstract:
Hlavním cílem této práce je návrh internetové kampaně, jejíž smyslem je podpora prodeje konkrétního výrobku a zvýšení povědomí o značce. Nejprve jsou popsány nástroje internetového marketingu a představeny možnosti a typy reklamy, kterých je možné při propagaci produktu využít. Nechybí také srovnání s tradičními médii nebo stručný úvod do marketingového výzkumu na internetu. Stěžejní část však tvoří …moreAbstract:
The principal objective of this thesis is to suggest online campaign to a specific product and support its sales and increase brand awareness. It is also important to describe internet marketing tools and introduce possibilities and types of advertising, which we can use to promote the product. There is a comparison with traditional media or short introduction to marketing research on the internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57438
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marek Sochor
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57438
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Jiří Tabáček -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Ondřej Balabuch -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek