Bc. Gleb Ochkur
Master's thesis
Branding – its history and new challenges
Branding – its history and new challenges
Abstract:
Tématem diplomové práce je „Branding - jeho historie a nové výzvy“. První kapitoly teoretické části jsou zaměřeny na vysvětlení pojmu branding pomocí různých přístupů. Průběžně existuje výzkum, jaký vliv má branding na jednotlivé lidi a společnost jako celek. Druhá kapitola je zaměřena na osobní stránku brandingu a porozumění, na to, jak si lidé vybírají určité značky, co ovlivňuje jejich výběr, z …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is -” Branding – its history and new challenges”. The first chapters of the theoretical part are aimed at the explanation of the concept of branding using different approaches. Flowingly, there is a research of what effects branding has on individual people and society as a whole. The second chapter is focused on the personal side of branding and understanding, how people …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k4qjw/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication