Branding – its history and new challenges – Bc. Gleb Ochkur
Bc. Gleb Ochkur
Diplomová práce
Branding – its history and new challenges
Branding – its history and new challenges
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Branding - jeho historie a nové výzvy“. První kapitoly teoretické části jsou zaměřeny na vysvětlení pojmu branding pomocí různých přístupů. Průběžně existuje výzkum, jaký vliv má branding na jednotlivé lidi a společnost jako celek. Druhá kapitola je zaměřena na osobní stránku brandingu a porozumění, na to, jak si lidé vybírají určité značky, co ovlivňuje jejich výběr, z …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is -” Branding – its history and new challenges”. The first chapters of the theoretical part are aimed at the explanation of the concept of branding using different approaches. Flowingly, there is a research of what effects branding has on individual people and society as a whole. The second chapter is focused on the personal side of branding and understanding, how people …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k4qjw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication