Bc. Gleb Ochkur

Diplomová práce

Branding – its history and new challenges

Branding – its history and new challenges
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Branding - jeho historie a nové výzvy“. První kapitoly teoretické části jsou zaměřeny na vysvětlení pojmu branding pomocí různých přístupů. Průběžně existuje výzkum, jaký vliv má branding na jednotlivé lidi a společnost jako celek. Druhá kapitola je zaměřena na osobní stránku brandingu a porozumění, na to, jak si lidé vybírají určité značky, co ovlivňuje jejich výběr, z …více
Abstract:
The topic of the diploma thesis is -” Branding – its history and new challenges”. The first chapters of the theoretical part are aimed at the explanation of the concept of branding using different approaches. Flowingly, there is a research of what effects branding has on individual people and society as a whole. The second chapter is focused on the personal side of branding and understanding, how people …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication