NÁVRH KONKURENČNÝCH STRATÉGIÍ PRE ZVOLENÝ PODNIK PÔSOBIACI V ODVETVÍ GASTRONÓMIE – Josef Juhás
Josef Juhás
Bakalářská práce
NÁVRH KONKURENČNÝCH STRATÉGIÍ PRE ZVOLENÝ PODNIK PÔSOBIACI V ODVETVÍ GASTRONÓMIE
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi konkurenčných stratégií pre konkrétne reštauračné zariadenie s cieľom zlepšenia jeho chodu. Teoretická časť práce vymedzuje pojmy v gastronómii a reštauratérstve. Sú vysvetlené kľúčové pojmy management, strategický management, odvetvie, stratégia, prostredie managementu, mikrookolie, makrookolie.Analýza mikrookolia používa Porterov model piatich hybných síl. Táto …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with design of competitive strategies for specifical a restaurant with a view to improve its operation. The theoretical part defines terms in gastronomy and catering. Thesis explains the key concepts of management, strategic management, industry, strategy, environment management, microenvironment, macro environment. Analysis of the microenvironment uses Porter five levers model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/8cvktg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Konkurencieschopnosť podnikov a konkurencia v podnikaní pre spoločnosť Partnersgroup SK
Patrik Steinberger -
Analýza marketingové komunikace pro restauraci City Restaurant
Simona Vavríková -
Spokojnosť hostí s ponukou reštaurácie v Penzióne Irenka
Terézia Chovancová -
Vybrané problémy personálného riadenia v hoteloch a reštauráciach
Milena Holubová -
Analýza marketingovej stratégie vybranej reštaurácie
Milan Mazanec -
Návrh a implementace webové aplikace pro správu restaurace
Jaroslav Hroš
Název
Vložil
Vloženo
Práva