Tomáš Adamec

Bakalářská práce

Úloha agentury CzechTrade při vstupu českých subjektů na polský trh

Assistance of Export promotion agency CzechTrade while entering Polish market
Anotace:
Účelem práce je popsat proces vstupu českého podnikatelského subjektu na polský trh za pomocí agentury CzechTrade. V rámci práce je popsán proces spolupráce mezi zahraniční kanceláří agentury, centrály a klientem během plnění zakázky. První kapitola nabízí analýzu podnikatelského prostředí v Polsku se zaměřením na ekonomickou, legislativní a politickou situaci v zemi. Ve druhé kapitole je stručně popsán …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to describe the process of expanding of the Czech company to Polish market with assistance of Export promotion agency CzechTrade. Thesis is analysing the cooperation among the foreign office of the agency, headquarters and client. In the first chapter, the Polish market is described in terms of economical, legal and political features. The second chapter covers the history …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Františka Müllerová
  • Oponent: Adam Suchanek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41280