Úloha agentury CzechTrade při vstupu českých subjektů na polský trh – Tomáš Adamec
Tomáš Adamec
Bakalářská práce
Úloha agentury CzechTrade při vstupu českých subjektů na polský trh
Assistance of Export promotion agency CzechTrade while entering Polish market
Anotace:
Účelem práce je popsat proces vstupu českého podnikatelského subjektu na polský trh za pomocí agentury CzechTrade. V rámci práce je popsán proces spolupráce mezi zahraniční kanceláří agentury, centrály a klientem během plnění zakázky. První kapitola nabízí analýzu podnikatelského prostředí v Polsku se zaměřením na ekonomickou, legislativní a politickou situaci v zemi. Ve druhé kapitole je stručně popsán …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to describe the process of expanding of the Czech company to Polish market with assistance of Export promotion agency CzechTrade. Thesis is analysing the cooperation among the foreign office of the agency, headquarters and client. In the first chapter, the Polish market is described in terms of economical, legal and political features. The second chapter covers the history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41280
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Adam Suchanek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41280
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomická diplomacia Českej republiky a Španielska - rola agentúr na podporu exportu
Monika Chovancová -
Vývoj objemu finančních prostředků směřujících na podporu sportu v rámci rozpočtové kapitoly Národní sportovní agentura.
Jan Tůma -
Expansion to foreign market
Viktoriia Naumenko -
Podnikatelský záměr vstupu podniku na zahraniční trh- export
Aneta Rysová -
Podnikatelský záměr vstupu podniku na zahraniční trh- export
Marek Červený -
Export to Vietnamese market: barriers and risks
Martin Pham Le -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský