Ing. Marcel PAVELKA

Bachelor's thesis

Analýza distribučních cest firmy Tescoma

Analys of distribution - Tescoma l.t.d.
Abstract:
V mé bakalářské práci se věnuji distribučním cestám, jak z hlediska teoretických poznatků, tak i jejich praktickému pojetí v analýze společnosti Tescoma s.r.o. Prodejní kanály spadají do oboru marketingu, který začal nabírat na důrazu a v součastné době tvoří jednu z páteřních částí úspěchu prodeje firmy. Nestačí už jen vyrábět kvalitní produkty a prodávat je za nízké ceny. Marketing stále více promlouvá …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with distributional ways from both point of view their theoretical knowledge and from point of view practical utilisation at Tescoma l.t.d. Channels of distribution fall into marketing branch, which increase their importance in these days. Business ways currently belong to success strategy of Tescoma l.t.d. Only the quality goods production is useless without success selling …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2005
Accessible from:: 20. 5. 2005
Identifier: 1767

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PAVELKA, Marcel. Analýza distribučních cest firmy Tescoma. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.