Lada Nesvedová

Bakalářská práce

Vliv zavedení Social CRM na efektivitu vztahů se zákazníky

The effect of the introduction of Social CRM on the effectiveness of customer relationship
Anotace:
Práce se zabývá otázkou vlivu zavedení sociálního CRM (SCRM) v podniku na spokojenost jeho zákazníků. Cílem práce je zjistit vliv minikampaně na sociálních sítích jako je Facebook, Twitter, LinkedIn a firemním blogu, jakožto aktivity SCRM, na spokojenost zákazníků ve společnosti eWay System s. r. o. Struktura práce je rozdělena do 3 bloků. První vymezuje cíl práce, s ním spojené klíčové pojmy a v teoretické …více
Abstract:
The thesis examines the impact of an introduction of a Social CRM (SCRM) in a company on the satisfaction of its customers. The aim of the thesis is to determine the effect of SCRM activities -- minicampaign on social networks like Facebook, Twitter, LinkedIn and company blog -- on the level of customer satisfaction in the eWay System s. r. o. company. The thesis is structured into three blocks. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Libor Gála
  • Oponent: Jan Lalinský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40551

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika