Dominika Pokorná
Bakalářská práce
Čínská obchodní etiketa
Chinese business etiquette
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá čínskou obchodní etiketou. Hlavním cílem mé bakalářské práce je charakterizovat prvky typické pro čínskou etiketu během obchodních jednání. První kapitola definuje pojem obchodní etiketa a poté se věnuje základním charakteristikám Číny, konkrétně geografickým podmínkám, historii země, demografickým údajům, politickému režimu a náboženství. Také definuje dimenze národních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the Chinese business etiquette. The main objective of my bachelor thesis is to characterize typical segments of chinese etiquette during business negotiations. The first chapter defines the term business etiquette and characterizes China, specifically geographic conditions, history of the country, demographic data, political system and religion. It also defines the cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54482
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Jan Bejkovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54482
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
Niko August Nyman -
Linguistic Means in Business Negotiation
Hana ŘIČÁNKOVÁ -
Strategies and Tactics of Effective Business Negotiation
Martina KOLMAČKOVÁ -
Cross - cultural differences in business negotiation process: Case study Russia, China, USA.
Veronika Makarenko -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Nikola Pikhartová -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Eliška Divišová -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Věroslav Ježek -
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová