Bc. Eliška Jodasová, DiS.

Diplomová práce

Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace

Historical development of advertising and changes of persuasive communication
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na historický vývoj reklamy a proměny persuasivní komunikace. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na definice pojmů reklama, komunikační mix a persuasivní komunikace. V teoretické části se nachází i popis historického vývoje reklamy a nové trendy v reklamě. Praktická část diplomové práce se zabývá kvalitativním výzkumem, který byl prováděn prostřednictvím polostrukturovaného …více
Abstract:
My diploma thesis is focused on development of advertisement and changes of persuasive communication. Theoretical part consists of the definition of the terms advertisement, communication mix and persuasive communication. You can also find a describtion of the historical developement of advertising and new trends in this part. Practical part my diplome thesis is focused on quality research, which was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace