Bc. Stefanie Sládková

Master's thesis

Nastavení firemní kultury v začínajícím startupu

Setting a Company Culture in a Newly Established Startup
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá firemní kulturou ve startupech a jejím nastavením z hlediska atraktivnosti pro mladé potenciální zaměstnance. Teoretická část práce se zaměřuje na definici pojmu firemní kultury, její prvky, budování, také na definici pojmu startup a startupové prostředí v České republice. V rámci projektové části autorka navrhne optimální nastavení firemní kultury pro začínající startup …more
Abstract:
This thesis deals with company culture in startups and how to set it up to be attractive to potential young employees. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of the concept of company culture, its elements, building, also on the definition of the term startup and startup environment in the Czech Republic. In the project part, the author proposes an optimal setup of company culture …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sládková, Stefanie. Nastavení firemní kultury v začínajícím startupu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications