Bc. Jan Braun

Master's thesis

Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice

Position of premium drink brands in Czech Republic
Abstract:
Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice. Ekonomové, podnikatelé a obchodníci, všichni při svých komerčních aktivitách se setkávají s problémem v pochopení chování zákazníků a jejich přístupu k výrobků a značkám. Snaží se již po mnoho desetiletí přijít na zákonitosti tohoto chování a pochopit je. U prémiových značek je pravděpodobně tato snaha o pochopení dvojnásobná. Přeci jen práce s …more
Abstract:
Position of premium brands in the Czech Republic. Economists, business people and sales representatives in their commercial activities all encounter the issue of understanding their customers and their approach to products and brands. For many decades they are trying the find some regularity in this behavior and get an understanding of it. When it comes to premium brands this desire to understand probably …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Jitka Černá
  • Reader: Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní