Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice – Bc. Jan Braun
Bc. Jan Braun
Master's thesis
Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice
Position of premium drink brands in Czech Republic
Abstract:
Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice. Ekonomové, podnikatelé a obchodníci, všichni při svých komerčních aktivitách se setkávají s problémem v pochopení chování zákazníků a jejich přístupu k výrobků a značkám. Snaží se již po mnoho desetiletí přijít na zákonitosti tohoto chování a pochopit je. U prémiových značek je pravděpodobně tato snaha o pochopení dvojnásobná. Přeci jen práce s …moreAbstract:
Position of premium brands in the Czech Republic. Economists, business people and sales representatives in their commercial activities all encounter the issue of understanding their customers and their approach to products and brands. For many decades they are trying the find some regularity in this behavior and get an understanding of it. When it comes to premium brands this desire to understand probably …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gofh3/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Jitka Černá
- Reader: Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy
Natálie Šemberová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
Thi Kim Anh Nguyenová -
Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů
Karolína Levíčková -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Alexandra Tančáková -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková