Bc. Jan Braun

Diplomová práce

Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice

Position of premium drink brands in Czech Republic
Anotace:
Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice. Ekonomové, podnikatelé a obchodníci, všichni při svých komerčních aktivitách se setkávají s problémem v pochopení chování zákazníků a jejich přístupu k výrobků a značkám. Snaží se již po mnoho desetiletí přijít na zákonitosti tohoto chování a pochopit je. U prémiových značek je pravděpodobně tato snaha o pochopení dvojnásobná. Přeci jen práce s …více
Abstract:
Position of premium brands in the Czech Republic. Economists, business people and sales representatives in their commercial activities all encounter the issue of understanding their customers and their approach to products and brands. For many decades they are trying the find some regularity in this behavior and get an understanding of it. When it comes to premium brands this desire to understand probably …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá
  • Oponent: Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní