Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice – Bc. Jan Braun
Bc. Jan Braun
Diplomová práce
Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice
Position of premium drink brands in Czech Republic
Anotace:
Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice. Ekonomové, podnikatelé a obchodníci, všichni při svých komerčních aktivitách se setkávají s problémem v pochopení chování zákazníků a jejich přístupu k výrobků a značkám. Snaží se již po mnoho desetiletí přijít na zákonitosti tohoto chování a pochopit je. U prémiových značek je pravděpodobně tato snaha o pochopení dvojnásobná. Přeci jen práce s …víceAbstract:
Position of premium brands in the Czech Republic. Economists, business people and sales representatives in their commercial activities all encounter the issue of understanding their customers and their approach to products and brands. For many decades they are trying the find some regularity in this behavior and get an understanding of it. When it comes to premium brands this desire to understand probably …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gofh3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá
- Oponent: Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy
Natálie Šemberová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
Thi Kim Anh Nguyenová -
Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů
Karolína Levíčková -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Alexandra Tančáková -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková