Návrh komunikační kampaně ubytovacího zařízení – Bc. Eva Strouhalová
Bc. Eva Strouhalová
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně ubytovacího zařízení
Designing of communication campaign for accommodation facilities
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Návrh komunikační kampaně ubytovacího zařízení“ je vytvoření variantního řešení komunikační kampaně pro konkrétní subjekt podnikající v sektoru poskytování ubytovacích služeb. V teoretické části práce je popsána problematika týkající se strategického řízení marketingu a marketingové komunikace, a to jak v obecném pojetí, tak ve vztahu k ubytovacím zařízením. Praktická část …víceAbstract:
The subject of the submitted thesis “Designing of communication campaign for accommodation facilities” is creation of a variant solution of communication campaign for a specific business in accommodation services. The theoretical part deals with issues concerning strategic marketing management and marketing communication in both general approach and relating to accommodation facilities. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvk1e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing ubytovacích služeb
Markéta VURMOVÁ -
Weberův-Fechnerův zákon a marketing ubytovatelů
Alexander HAUSER -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Management rizik jako jeden z nástrojů strategického/taktického řízení v praxi MSP
Pavel Zamulinský -
MANAGEMENT SPECIÁLNÍCH GASTRONOMICKÝCH AKCÍ
Edith Vodová -
Strategické řízení podniku se zaměřením na successor management
Matyáš Batěk -
Strategické řízení hotelu se zaměřením na krizový management.
Petra Rudolská