Petra Semonská

Bachelor's thesis

Inductive approach in teaching grammar in English

Inductive approach in teaching grammar in English
Abstract:
This bachelor thesis deals with the inductive approach to teaching grammar in English and it is divided into two parts. The inductive approach is based on constructivism and a learner-centred approach, so these terms are first discussed. Next, the learner is examined from the psychological and pedagogical point of view, then teaching grammar and finally the inductive approach to teaching grammar is …viac
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje induktivnímu přístupu k výuce gramatiky v anglickém jazyce a je rozdělena na dvě části. Induktivní přístup vychází z konstruktivismu a z přístupu orientovaného na žáka, a proto jsou nejdříve tato teoretická východiska projednávána. Dále je popsán žák z psychologického a pedagogického hlediska, poté výuka gramatiky, a nakonec induktivní přístup k výuce gramatiky. Praktická …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Semonská, Petra. Inductive approach in teaching grammar in English. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / odbor:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education