Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy – Pavel Vejvoda
Pavel Vejvoda
Bakalářská práce
Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy
Characteristics and marketing strategies of Nepolisy
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku a marketingovou strategii pro obec Nepolisy, která se skládá ze tří částí: Nepolisy, Luková a Zadražany. Cílem práce je sestavení situační analýzy obce, na jejím základě návrh marketingové strategie a doporučení opatření, jež by vedla ke zkvalitňování poskytovaných služeb a naplňování vize obce. V úvodu práce autor definoval základní termíny marketingu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12680
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2021
Kohout, J.
1. 6. 2021