Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS – Ondřej Vodák
Ondřej Vodák
Bakalářská práce
Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS
Repositioning job fair of career opportunities – Career DAYS
Anotace:
Tato bakalářská práce mapuje proměnu prestižního veletrhu kariérních příležitostí Career DAYS v neformální festival. Využívá důkladných analýz vnímání zákazníků, které slouží jako základ pro samotnou diferenciace produktu a positioningovou strategii. Na této cestě bylo využito hlavně životních zkušeností a děl od profesionálů z oboru - Kotlera a Trouta. Práce zkoumá celý proces od segmentace zákazníků …víceAbstract:
This bachelor's thesis maps the change of prestigious job fair Career DAYS into an informal festival. For the process of change it uses various analysis of the consumer's perceptions which are used as basics for the product differentiation and positioning strategy. Opinions about the subject were gathered from professionals such as Kotler and Trout. This work examines the process from segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50394
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50394
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Analýza segmentace a targetingu v direkt marketingové praxi konkrétního podniku
Vojtěch Milerský -
The proposal of a job fair promotion
Lucie KUBÁNKOVÁ