Bc. Alexandra Nálepková

Bakalářská práce

Sociální sítě jako prodejní nástroj

Social media as a sales channel
Abstract:
In this thesis we will learn how important communication is in business. We will look to these days, where it is most often we communicate through social networks. All these social media have different functions. WE use them to promote, to communicate but also to sell. First part of the thesis will focus on theory, how social networks actually work and how to properly communicate and the other Part …více
Abstract:
V tejto práci sa dozvieme aká dôležitá je komunikácia v biznise. Pozrieme sa do dnešnej doby, kde najčastejšie komunikujeme prostredníctvom sociálnych sietí. Všetky tieto sociálne média majú rôzne funkcie. Pomocou nich vieme propagovať, komunikovať ale taktiež aj predávať. Prvá časť práce bude zameraná na teóriu, ako vlastne sociálne siete fungujú a ako prostredníctvom nich správne komunikovať a druhá …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D., Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace