Sociální sítě jako prodejní nástroj – Bc. Alexandra Nálepková
Bc. Alexandra Nálepková
Bakalářská práce
Sociální sítě jako prodejní nástroj
Social media as a sales channel
Abstract:
In this thesis we will learn how important communication is in business. We will look to these days, where it is most often we communicate through social networks. All these social media have different functions. WE use them to promote, to communicate but also to sell. First part of the thesis will focus on theory, how social networks actually work and how to properly communicate and the other Part …víceAbstract:
V tejto práci sa dozvieme aká dôležitá je komunikácia v biznise. Pozrieme sa do dnešnej doby, kde najčastejšie komunikujeme prostredníctvom sociálnych sietí. Všetky tieto sociálne média majú rôzne funkcie. Pomocou nich vieme propagovať, komunikovať ale taktiež aj predávať. Prvá časť práce bude zameraná na teóriu, ako vlastne sociálne siete fungujú a ako prostredníctvom nich správne komunikovať a druhá …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eeh8e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D., Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média
Tomáš Búcor -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková