Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu – Rebeka Šebelová
Rebeka Šebelová
Bachelor's thesis
Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu
Influence Marketing and Presentation of Female Body on Instagram
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na sociální síť Instagram. Zabývá se influence marketingem a prezentací ženského těla na Instagramu. Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku influence marketingu a poukázat na to, jak je ženské tělo na Instagramu zobrazováno.Abstract:
The bachelor’s thesis aimed to describe issues related to influence marketing presenting female body. The aim of this bachelor thesis is to introduce the issue of influence marketing and presentation of female body on Instagram.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dfcl0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Alina Matějová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Současná prezentace ženského těla a jeho kulturní a filozofický kontext
Vladimíra ČERNAJOVÁ -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková