Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Adam Průša
Bc. Adam Průša
Bachelor's thesis
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením účinnosti jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. V rámci podpory prodeje se zaměřuje především na spojení forem online marketingu a forem osobních setkání, jako jsou např. eventy. V závěru práce je provedeno vyhodnocení. Cílem práce je vyhodnocení účinnosti jednotlivých marketingových nástrojů, spojených s konkrétním typem rozvojového programu.Abstract:
This bachelor thesis aims at the efficacy evaluation of individual marketing communication tools. As part as sales promotion it is focused primarily on connecting online marketing and a marketing events series. In the end the evaluation is carried out. The objective of the thesis is to evaluate the efficacy of selected marketing tools as related to specific types of training seminars.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d2fbo/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Žaneta ŽELEZNÁ -
Věrnostní programy HP Tronic, s.r.o. Zlín
Monika ČERNÍKOVÁ -
Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj
Kateřina HRACHOVCOVÁ -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová