Bc. Adam Průša

Bachelor's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením účinnosti jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. V rámci podpory prodeje se zaměřuje především na spojení forem online marketingu a forem osobních setkání, jako jsou např. eventy. V závěru práce je provedeno vyhodnocení. Cílem práce je vyhodnocení účinnosti jednotlivých marketingových nástrojů, spojených s konkrétním typem rozvojového programu.
Abstract:
This bachelor thesis aims at the efficacy evaluation of individual marketing communication tools. As part as sales promotion it is focused primarily on connecting online marketing and a marketing events series. In the end the evaluation is carried out. The objective of the thesis is to evaluate the efficacy of selected marketing tools as related to specific types of training seminars.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní