Propojení marketingových a prodejních aktivit při relaunchi produktu Visine – Martin Seyček
Martin Seyček
Diplomová práce
Propojení marketingových a prodejních aktivit při relaunchi produktu Visine
Interconnection of marketing and sales activities in the relaunch of the product Visine
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za hlavní cíl zhodnotit na základě analýzy úspěšnost propojení marketingových a prodejních aktivit při relaunchi produktu Visine červené oči. Dále také analyzuje stěžejní elementy relaunche Visinu a vyslovuje doporučení pro zajištění úspěšného průběhu prodejních kampaní v oblasti volně prodejných léků.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5623
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5623
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.