Martin Seyček

Diplomová práce

Propojení marketingových a prodejních aktivit při relaunchi produktu Visine

Interconnection of marketing and sales activities in the relaunch of the product Visine
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za hlavní cíl zhodnotit na základě analýzy úspěšnost propojení marketingových a prodejních aktivit při relaunchi produktu Visine červené oči. Dále také analyzuje stěžejní elementy relaunche Visinu a vyslovuje doporučení pro zajištění úspěšného průběhu prodejních kampaní v oblasti volně prodejných léků.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5623

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.