Bc. Jekatěrina Bavinova

Diplomová práce

Teorie her v marketingu

The Theory of Games in Marketing
Anotace:
Diplomová práce „Teorie her v marketingu“ pojednává o teorii her a jejím uplatnění v marketingu. Tato práce se zabývá různými typy her jako jsou hry strategické; Nashova rovnováha, bayesianská hra; extenzivní hry; vyjednávací a opakující se hry. Dále se tato práce zabývá psychologickým aspektem v marketingu a způsobem implementace Teorie her v marketingu. V předkládané práci chci ukázat využití teorie …více
Abstract:
Graduation Thesis "Game Theory in Marketing" is about game theory and its application in marketing. This work deals with different types of games such as strategy games, Nash equilibrium, Bayesian games, extensive games, bargaining and repeated games. Furthermore, this work deals with the psychological aspect in the marketing and the way of implementing game theory in marketing. In my thesis I want …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
  • Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance