Bc. Veronika ONDROVÁ
Diplomová práce
Město jako značka
City Branding
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje vnímání města jako značky. Stejně jako pro obchodní značku znamená její budování a positioning zvýšený zisk peněz, lehčí zapamatovatelnost, kladné asociace a loajální chování při nákupu, můžeme tyto hodnoty převést na město. Ač si to mnozí nemusejí uvědomit, města mají spoustu konkurence ? bojují mezi sebou o obyvatele, investory či turisty. Vytvoření jedinečné značky …víceAbstract:
This diploma thesis is dedicated to the perception of city as a brand. As for the corporate brand branding and positioning mean increased profits, easier memorability, positive associations and loyal purchasing behavior, we can use these values to convert to the city. While many do not realize that cities also have a lot of competition ? they are fighting among themselves for residents, investors and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDROVÁ, Veronika. Město jako značka. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
City branding of Helsinki
Kateřina Turnovská -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Možnosti využití tradice výroby keramiky pro city branding města Rakovník
Otakar Šubrt -
Vizuální identita obchodu Erotic City
Nicole Johnová -
Branding města Poděbrady
Jan ŠŤASTNÝ -
Branding města Velvary
Jana Zimmermannová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu