Bc. Veronika ONDROVÁ

Diplomová práce

Město jako značka

City Branding
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje vnímání města jako značky. Stejně jako pro obchodní značku znamená její budování a positioning zvýšený zisk peněz, lehčí zapamatovatelnost, kladné asociace a loajální chování při nákupu, můžeme tyto hodnoty převést na město. Ač si to mnozí nemusejí uvědomit, města mají spoustu konkurence ? bojují mezi sebou o obyvatele, investory či turisty. Vytvoření jedinečné značky …více
Abstract:
This diploma thesis is dedicated to the perception of city as a brand. As for the corporate brand branding and positioning mean increased profits, easier memorability, positive associations and loyal purchasing behavior, we can use these values to convert to the city. While many do not realize that cities also have a lot of competition ? they are fighting among themselves for residents, investors and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ONDROVÁ, Veronika. Město jako značka. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace