Xilong Tan
Bakalářská práce
Retail development 4.0
Retail development 4.0
Anotace:
Konkurence v maloobchodě prošla strukturálními změnami. Je nutné integrovat maloobchodní kanály a transformovat maloobchod do zcela nového, bezproblémového a efektivního modelu všech kanálů, abychom podpořili revoluční skokový rozvoj maloobchodního sektoru, který by odpovídal potřebám zákazníků. Od masové spotřeby přes uspokojování osobních materiálních potřeb až po rozvoj zážitkových služeb. Cílem …víceAbstract:
Competition in retail has undergone structural changes. It is necessary to integrate retail channels and transform retail into a completely new, seamless and efficient model of all channels, in order to support the revolutionary leap development of the retail sector, which would meet the needs of customers. From mass consumption through the satisfaction of personal material needs to the development …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/re36v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: Ing. Miroslav Halouzka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Retail development 4.0
Yang Yang -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the E-commerce and Online Retail Industry
Iuliia Kasianova -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Retail industry work environment changes in the context of the fourth industrial revolution.
Scott Rockson -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Bowei Ju -
Effective use of sales promotion tools in retail
Ľudmila VAŠKOVÁ