Jan Novosad
Bakalářská práce
Programování 2D her v jazyce Java
Programming 2D games in Java
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj 2D her v programovacím jazyce Java s důrazem na framework libGDX. Cílem této práce je představit způsob vývoje 2D her v libGDX a na praktickém příkladu předvést vývoj 2D multiplatformní hry pomocí této technologie. Teoretická část se zabývá jazykem Java, jeho uplatněním při tvorbě her a dalšími vybranými technologiemi pro vývoj her v tomto jazyce. Úvodní teoretickou …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on 2D game development in Java programming language with emphasis on the libGDX framework. The aim of this paper is to present possibilities of 2D game development in libGDX and to show an example of 2D cross-platform game development using this technology. The theoretical part firstly deals with Java language, its usages in-game development and with other selected technologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
- Vedoucí: Jan Ženíšek
- Oponent: Alena Buchalcevová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71649
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Produkce v průmyslu vývoje počítačových her
Hana Kretková -
Vývoj počítačových her pomocí knihovny MonoGame
Mikhail Borisov -
Vliv počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra
Monika Winklerová -
Vývoj počítačových her v enginu Unity
Dominik Kolouch -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Porovnání herních engine pro vývoj počítačových her
Ayman Abdullah Jawhar -
Proces verzování a modulární Git klient pro vývoj počítačových her
Václav JIRÁK -
Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost
Matěj Minařík